جدیدترین طلا و جواهرات ترند 2023

فهرست مطالب

در ابتدای هر فصل از سال، نمایشگاهی از طلا و جواهرات برگزار میشود که به طلا و جواهرات ترند آن فصل میپردازد. در این مقاله قصد داریم به مهم ترین و کاربردی ترین آنها بپردازیم.
آنچه که مشخص است، این است که عدم تقارن و استفاده از چند طلا در کنار هم، مهم ترین ترند طلا و جواهرات است. هم چنین این نمایشگاه کمتر به سبک مینیمالیستی پرداخته است و استفاده از طلا و جواهرات بزرگ و درشت در اولویت تمام طراحان بوده است.

گوشواره ناهماهنگ

همانطور که اشاره شد، عدم تقارن مهم ترین بخش ترند طلا و جواهرات در پاییز و زمستان 2023 است. اما این موضوع بیشتر از همه در طراحی گوشواره ها صدق میکند. در این نمایشگاه طراحانی مانند Zimmermann و Fendi گل میخ را با گوشواره های آویزان مخلوط کردند. همچنین در نمایشگاه گوچی یک جفت گوشواره کامل در یک گوش و یک گوشواره نامتقارن در گوش دیگر دیده شد. گوشواره های لوستری یا چندشاخه نیز از جمله مدلهای گوشواره ای است که مجدد طرفداران زیادی پیدا کرده است و از مدلهای ترند گوشواره محسوب می شود. اما علاوه بر نمایشگاه طلا 2023، چه مدل گوشواره هایی ترند هستند و به اصطلاح مد شده اند؟

مدل گوشواره جدید

گوشواره های حلقه ای

گوشواره‌های حلقه‌ای یکی از محبوب‌ترین گوشواره‌های جواهرات هستند و در سال 2023 محبوبیت آنها بالاتر رفته است. فرقی نمیکند گوشواره بزرگ باشد یا کوچک. طلای سفید باشد یا زرد، اصلا طلا باشد یا نقره. پهن باشد یا باریک. حتی استفاده از مهره های رنگی برای گوشواره های حلقه ای، شما را به جدیدترین مد سال برای گوشواره می رساند.

گوشواره جدید

گوشواره تک

خبر عالی برای کسانی که گوشواره های تک دارند و به دلیل جفت نبودن گوشواره، بلا استفاده مانده است، پوشیدن گوشواره های تک رسما یک ترند جواهرات پاییزی است.هیچ روش اشتباهی برای پوشیدن این ترند وجود ندارد. به سراغ یک گل میخ بزرگ، کاف گوش یا گوشواره آویزان از مواد مخلوط بروید. جهت مشاهده انواع گوشواره در کیان گالری به صفحه گوشواره طلا مراجعه کنید.

گوشواره زنجیره ای

زنجیر گوش، گوشواره‌های لبه‌دار هستند که پیش‌بینی می‌شود در سال 2023 حتی بزرگ‌تر شوند. این گوشواره ها دارای حلقه‌های زنجیره‌ای هستند که به ظرافت از گوش آویزان می‌شوند و چندین سوراخ گوش میخی را به‌طور منسجم به هم متصل می‌کنند. گوشواره های زنجیره ای به خوبی با مدل های موی شیک یا کوتاه تر هماهنگ می شوند و یک ظاهر شیک و زیبا و البته به روز برای شما خواهند ساخت.

گوشواره مد سال

گوشواره های میخی دایره ای

گوشواره‌های میخی اغلب به عنوان اصول اولیه جعبه جواهرات در نظر گرفته می‌شوند، اما طراحانی مانند Saint Laurent و Balmain رویکرد بسیار متفاوتی را با میخ‌های دایره‌ای بزرگ‌تر در پیش گرفتند که به اندازه گوشواره‌های لوستری براق هستند.

گوشواره میخی

گردنبندهای چند لایه

چرا یک گردنبند بپوشید در حالی که می توانید هر گردنبندی را که دارید همزمان بپوشید؟ طراحان مد پاییزی در سراسر جهان، سبک های مختلف گردنبند را با هم ترکیب کردند تا آثاری کاملاً منحصر به فرد از هنر جواهرات خلق کنند. هنگام بازسازی این روند جواهرات در خانه، از بازی با طول های بسیار متفاوت نترسید و برای اینکه زیباتر به نظر برسید، لباس یقه V یا یقه اسکی را انتخاب کنید. علاوه بر گردنبندهای چند لایه، در ادامه به دیگر گردنبندهای ترند 2023 میپردازیم.

مدل گردنبند جدید

زنجیر درشت

با رونمایی گردنبند و دستبندهای زنجیری انواع برندهای معروف، مشخص شده که امسال زنجیرهای نازک خارج از ترند خواهند بود، مگر اینکه شما به سراغ سبک گردنبند یا دستبندهای چند لایه بروید. درغیر این صورت گردنبندهای زنجیری درشت بیشترین میزان توجه را داشته است. برند کارتیر یکی از معروف ترین برندها در طراحی گردنبند و دستبندهای زنجیری درشت است.

سرویس کارتیه

گردنبند چسبیده به گردن

این مدل گردنبند که همان گردنبند چوکر است، سالهاست به عنوان یک گردنبند شیک برای لباس هایی با یقه بسته، بسیار کاربرد دارد، اما در ترند امسال گردنبند چوکر از محبوبیت بالاتری برخوردار است. چه در استفاده تک روی گردن و چه همراه با گردنبندهای دیگر که با عنوان گردنبندهای چند لایه به آن پرداختیم.

جهت مشاهده انواع گردنبند در سایت کیان گالری به صفحه گردنبند طلا مراجعه کنید.

جواهرات روی لباس

یکی از ترندهای پاییز و زمستان امسال، استفاده از جواهرات بر روی لباس است. هرچند این مدل در حال حاضر خیلی کاربردی نیست اما Bibhu Mohapatra و Versace تصمیم گرفتند از مدل هایی همچون استفاده از دستبند و انگشتر بر روی دستکش رونمایی کنند.

جواهرات پوشیدنی

استفاده از مروارید

همه ما ممکن است با شنیدن اسم مروارید به یاد گردنبند مروارید قدیمی مادربزرگ بیوفتیم و تا به امروز نیز این مدل از مرواریدها مورد استفاده است. اما چیزی که امسال به عنوان ترند از آن استفاده شد مروارید های بزرگ و چند ردیفه به جای مرواریدهای ظریف و تک رشته ای است.

 

النگوهای بزرگ

با وجود اینکه دستبندها معمولا کمتر مورد توجه قرار میگیرند، اما طراحانی مانند براندون ماکسول، پرابال گورونگ، و پل کاستلو به نظر می رسید مصمم به تغییر آن با النگوهای مجلل با جواهرات، براق و مهره های خود هستند.

علاوه بر دستبندهای بزرگ مانند دستبند کاف، ترکیب چند دستبند را نیز میتوان به عنوان دستبند ترند سال 2023 معرفی کرد.دستبندهای ترکیبی را میتوانید به روش های مختلفی ترکیب کنید. اگر می خواهید ظاهر یکدست تری داشته باشید، ممکن است بخواهید مدل های مشابه دستبند را در همان رنگ فلزی روی هم قرار دهید. اما اگر به دنبال ایجاد سبک حاص خود هستید، از ترکیب های ناهمگون نترسید. میتوانید دستبندهای مختلف با رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید. حتی ترکیب دستبندها با فلزهای مختلف، در سال 2023 کاملا قابل قبول و مدرن است. به عنوان مثال، می توانید یک دستبند طلای کلفت را با یک دستبند زنجیره ای کوچکتر و ظریف تر بپوشید. اگرچه از نظر تئوری کمی آشفته و غیرعادی به نظر می رسد، اما نتیجه روی مچ دست شما نتیجه خوبی خواهد بود. جهت مشاهده انواع دستبند در کیان گالری به صفحه دستبند طلا مراجعه کنید.

مدل دستبند جدید

 

در انتها باید بدانید قطعا بسیاری از این ترندهای جدید برای استفاده روزمره و یا حتی برای استفاده در مجالس و مهمانی ها مناسب نخواهد بود، اما به شما کمک میکند تا با مد روز دنیا آشنا شوید.

منبع: https://www.instyle.com/

 

 

سوالات متداول
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

*