نکاتی که باید هنگام خرید گردنبند بدانید.

راهنمای خرید گردنبند طلا
فهرست مطالب

خرید گردنبند طلا یکی از حساس ترین خرید های طلا محسوب میشود. در این مقاله سعی داریم شما را با نکاتی که میبایست در خرید گردنبند طلا به آن دقت داشته باشید، آشنا کنیم.

با توجه به اینکه گردنبند طلا ممکن است با موها و لباس شما در تماس باشد، دقت به جزئیات مدل گردنبند و زنجیر طلا، میتواند به یک خرید بهتر کمک کند.اولین نکته ای که باید به آن دقت کرد زنجیر گردنبند است. معمولا زنجیرهای بسیار نازک امکان گره خوردن و یا پاره شدن را میتوانند داشته باشند. بنابراین اگر انتخاب شما یک زنجیر نازک برای گردنبند است، حتما از میزان انعطاف و استقامت زنجیر اطمینان حاصل کنید. به خصوص اگر استفاده از گردنبند به صورت روزمره است، این نکته از اهمیت بالاتری هم برخوردار است.
نکته دیگری که در خرید گردنبند طلا باید به آن دقت کنید، قفل زنجیر است. حتما در هنگام خرید، قفل را بررسی کنید تا از سالم و محکم بودن آن مطمئن شوید.

انتخاب گردنبند مناسب
یک انتخاب خوب برای گردنبند به دو عامل مهم بستگی دارد. اول فرم بدن و اندازه گردن و دوم که مهم تر از گزینه اول است، مدل لباس است. برای اینکه بدانید چه نوع گردنبندی به چه فرمی از گردن یا لباس میخورد، میبایست با انواع گردنبند آشنا شوید:

انواع گردنبند

گردنبند چوکر

گردنبند چوکر که یه مدل گردنبند طوقه ای و چسبیده به گردن است، برای گردن های کشیده میتواند بسیار مناسب به نظر برسد. همچنین این گردنبند برای لباس هایی با یقه پوشیده تر و یا دکلته جذابیت زیادی دارد. این مدل گردنبند برای یقه های هفت پیشنهاد نمیشود.

گردنبند رولباسی

این مدل گردنبند ها برای تمام لباس ها جلوه و زیبایی دارد. اما جلوه این گردنبند در لباس های جلو بسته، یقه اسکی و یا همراه با کت بسیار بیشتر خواهد بود. این مدل گردنبند برای تمام فرم گردن ها میتواند مناسب باشد.

گردنبند آویزدار

این مدل از گردنبند، امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. قسمت آویز این طرح آزادانه از زنجیر آویزان می شود که طول آن متفاوت است. سبک های پرطرفدار شامل نوار ساده، گردنبند اسم ، نمادهای مورد علاقه فردی، الماس و سنگ های قیمتی است. این مدل گردنبند برای یقه های هفت بسیار مناسب است و امروزه خانم های جوان گردنبند با آویز طلا را بسیار می پسندند.

گردنبند آویز دار

گردنبند زنجیری

یکی از محبوب ترین گردنبند های امروزی، گردنبند های زنجیری یا گیره دار است که از طریق حلقه، به هم گره خورده و زنجیر شده اند. این گردنبند ها در مدل های حلقه های درشت و سبک وجود دارند. این مدل گردنبندها برای استایل های اسپرت بسیار مناسب هستند. اما یکی از معروف ترین برندهای دنیا یعنی برند کارتیر نیز معمولا از این نوع طراحی برای طلاهای خود استفاده میکند و به آن معروف است. گردنبندهای کارتیه برای استایل مجلسی و اسپرت مناسب است.

گره دار

گردنبند تنیسی

این مدل‌ها یکی از جاودانه‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های یقه‌گردی هستند و مطمئناً با زیبایی زیبا و ساده‌شان چشم‌ها را به خود جلب می‌کنند. گردنبندهای تنیس در سبک های مختلفی تولید می شوند. به طور معمول، گردنبند تنیس شامل الماس های ست شده با پیوندهای پیچیده یا شاخک های ساده برای ایجاد یک جواهر منسجم و صیقلی است.

گردنبند تنیس
جهت خرید انواع گردنبند روی لینک خرید گردنبند طلا کلیک کنید.

سوالات متداول
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

*