طلای مناسب رنگ پوست شما چیست؟

فهرست مطالب

هنگامی که قصد خرید طلا را دارید، دانستن بعضی نکات به شما کمک میکند تا خرید بهتری داشته باشید. یک انتخاب اصولی در خرید طلا مانند آرایش درست و اصولی، متناسب با فرم صورت شما عمل میکند که میتواند نواقص صورت را بپوشاند و زیبایی ها را بارزتر نمایان کند. یکی از مهم ترین نکاتی که خرید بهترطلا به شما کمک میکند، این است که بدانید طلای مناسب رنگ پوست شما چیست. در این مقاله ابتدا بررسی میکنیم که تناژ رنگ پوست شما چیست و سپس بررسی میکنیم که کدام رنگ های طلا متناسب تر با رنگ پوست شماست.

شناخت رنگ پوست:

برای اینکه بفهمید رنگ پوست شما با چه رنگ هایی متناسب تر است، اول از همه باید بدانید که رنگ پوست سرد یا گرم است. درنظر داشته باشید که تناژ رنگ پوست شما ممکن است با رنگ پوست فعلی متفاوت باشد، برای مثال وقتی در تابستان برنزه میشوید، رنگ پوست شما تغییر میکند اما تناژ رنگ پوست شما تغییر نمیکند.

چند روش برای شناسایی سرد یا گرم بودن رنگ پوست وجود دارد که ما به ساده ترین روش آن می پردازیم:

زیر نور طبیعی دست خود را مشت کنید و رنگ رگ دستتان را مشاهده کنید. در صورتی که رگ ها به رنگ آبی و یا بنفش متمایل باشند، رنگ پوست شما به سردی گرایش دارد (رنگ پوست سفید) و در صورتی که آبی به سبز تمایل داشته باشد، رنگ پوست شما گرم ( گندمی، سبزه یا برنزه) است. اگر نمیتوانید تشخیص دهید رنگ رگ شما آبی یا سبز است، احتمالا رنگ پوست شما خنثی است.

طلای مناسب پوست سفید:

حالا که نوع پوست را تشخیص دادید، میتوانیم طلای متناسب با رنگ پوست را هم شناسایی کنیم. اگر پوست شما سرد است یا اصطلاحا پوست سفیدی دارید، طلای سفید برای رنگ پوست شما مناسب تر است و اگر میخواهید از سنگ های رنگی در طلا استفاده کنید، سنگ های روشن تر را میتوانید انتخاب کنید. رنگ پوست های سرد زمانی که با سنگ های قرمز، آبی و بنفش هماهنگ شوند، بهترین ظاهر را دارند. یاقوت کبود آبی، آکوامارین، آمیتیس، یاقوت سرخ و توپاز برخی از سنگ‌های قیمتی فوق‌العاده هستند که با رنگ پوست سرد هماهنگ می‌شوند. همچنین می‌توانید گردنبند یا گوشواره‌های مرواریدی به رنگ سفید یا رز را برای داشتن ظاهری زیبا انتخاب کنید.

طلای مناسب پوست گندمی و سبزه:

اگر تناژ رنگ پوست شما گرم است، طلاهای زرد و رزگلد، انتخاب بهتری برای رنگ پوست شما است. همچنین در انتخاب سنگ ها هم میتوانید از رنگهای تیره تر استفاده کنید. رنگ پوست گرم با رنگ‌های خاکی‌تری مانند نارنجی، زرد، سبز و قهوه‌ای بهتر است. برای حلقه ها و گوشواره های جواهرات خود، سیترین، توپاز سلطنتی، سنگ ماه، زمرد، جید و غیره را انتخاب کنید.

طلای مناسب پوست سرد

اگر رنگ پوست شما خنثی است، انتخاب برای شما آسان است. زیرا تمام رنگ ها با رنگ پوست شما متناسب است. همچنین رنگ رزگلد که امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار است، بیشتر از باقی رنگ ها، با تمام تناژ رنگ های پوستی تناسب دارد و اگر انتخاب شما رنگ رزگلد است، زیاد فرقی ندارد که رنگ پوست شما کدام است.

کلام آخر: به ندای درون گوش کنید

تمام مواردی که به عنوان راهنما عنوان میشود، قوانین لازم الاجرایی نیستند و فقط یک نقطه شروع برای کمک به انتخاب شماست. انتخاب طلا، سلیقه کاملا شخصی است و سبک شماست که بیشترین تاثیر را روی انتخاب خواهد داشت.

وقتی پای خرید طلا یا جواهرات به میان میاید، همیشه این قلب است که بر عقل و منطق غلبه میکند و مهم این است که هنگام مشاهده ویترین طلافروشی و یا مشاهده اجناس سایت، کدامیک شما را خوشحال میکند و احساس میکنید، این طلا مناسب شماست.

جهت مشاهده انواع طلاها با انواع رنگ ها متناسب با پوست خود بر روی لینک طلای زنانه کلیک کنید.

سوالات متداول

اگر پوست شما سرد است یا پوست سفیدی دارید، طلای سفید یا رزگلد برای رنگ پوست شما مناسب است.

اگر رنگ پوست شما گرم است، یعنی تناژ گندمی یا برنزه دارد، طلاهای زرد یا رزگلد برای شما مناسب تر است.

در این مقاله به صورت کامل نحوه تشخیص تناژ رنگ پوست و هم چنین طلاهای مناسب رنگ پوست توضیح داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

*