راهنمای خرید انگشتر طلا

فهرست مطالب

هنگامی که قصد خرید انگشتر طلا را دارید، لازم است بدانید که چه مواردی را در هنگام خرید باید مورد توجه قرار دهید تا بتوانید یک خرید درست و حرفه ای داشته باشید. توجه به تمام نکات به شما کمک میکند تا سالیان سال از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. در این مقاله سعی داریم به تمام جزئیاتی که در خرید انگشتر طلا میبایست داشته باشید، اشاره کنیم تا یک خرید عالی داشته باشید.

قطعا مهم ترین مواردی که میبایست در خرید طلا به آن دقت شود، پرداختن به کیفیت طلاست، اما با توجه به اینکه کیان گالری همواره در تلاش است تا بهترین کیفیت ها را ارائه کند، در این مقاله سعی کردیم تا از دید زیبایی شناسی مواردی که میبایست در هنگام خرید رعایت شود را بررسی کنیم. از جمله مواردی که باید به آن دقت شود در ادامه به آن پرداخته شده است:

تناسب انگشتر و انگشت

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اصطلاحا انگشتر به دست شما بیاید. اول از همه باید بدانید مدل انگشت شما چیست؟

انگشت کشیده

انگشترهای پهن تر برای انگشتان کشیده مناسب تر هستند و ظاهری متعادل را برای دستان شما ایجاد میکنند و طول انگشت شما را تکمیل کنند. از خرید طلاهای بسیار نازک برای این انگشتان خودداری کنید، مگر اینکه عمداً به سبک مینیمالیستی علاقه داشته باشید. طرح‌های منحصربه‌فرد نیز میتوانند روی انگشتان شما عالی به نظر برسند.

انگشت کوتاه

برخلاف انگشت کشیده طلاهای ظریف تر را برای این مدل انگشت انتخاب کنید. از طرح‌های انگشتر بزرگ و پیچیده خودداری کنید، زیرا این طرح‌ها می‌توانند انگشت شما را تحت تأثیر قرار دهند و نامتعادل به نظر برسند.

انگشت باریک

انتخاب یک انگشتر باریک طلا برای چنین انگشتانی، بر باریک بودن انگشت تاکید میکند و آن را مشخص تر نشان میدهد. بنابراین در صورتی که انگشتان شما باریک یا به اصطلاح لاغر است، میتوانید انگشترهای پهن تر را انتخاب کنید تا باریک بودن انگشت شما را بپوشاند.

انگشت پهن

طلاهای نازک  می توانند روی انگشت پهن شما کوچک به نظر برسند، انتخاب یک انگشتر بزرگتر باعث ایجاد تعادل در ظاهر کلی می شود. شما می‌توانید طرح‌هایی را که حاوی زوایا و سبک‌های نامتقارن هستند را برای چنین مدل انگشتانی به راحتی انتخاب کنید.

 

سایز انگشتر طلا

سعی کنید از خرید انگشترهایی که به سختی در انگشت شما می رود، پرهیز کنید. زیرا ممکن است به مرور زمان یا در شرایط خاص، سایز انگشت شما تغییر کند و دیگر امکان تغییر سایز انگشتر را نخواهید داشت. بنابراین انگشتری انتخاب کنید که به راحتی در انگشت شما قرار گیرد. اما به این نکته هم توجه کنید که انگشتر آنقدر بزرگ نباشد که به راحتی از انگشت شما دربیاید یا بچرخد.

اگر قصد خرید انگشتر طلا به صورت آنلاین را دارید و سایز انگشتر خود را نمیدانید، در ادامه روش سایز کردن انگشتر را به شما آموزش خواهیم داد تا هنگام خرید بتوانید سایز انگشت خود را به فروشنده اعلام کنید و یک خرید راحت و آسوده داشته باشید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، 3 مرحله لازم است تا به سایز انگشتر خود دست یابید.

راهنمای سایز انگشتر طلا

مرحله اول: یک تکه نخ ضخیم را به دور انگشت خود بپیچید. در نظر داشته باشید که از کش برای انجام این کار استفاده نکنید. نخ را درست کمی بالاتر از بند انگشت( در محل قرارگیری انگشتر) بپیچید.

مرحله دوم: نخ را با خط کش به طور دقیق اندازه گیری کنید.

مرحله سوم: با استفاده از جدولی که در عکس ملاحظه میکنید، سایز انگشت خود را به دست آورید. برای مثال اگر دور انگشت شما 56.5 میلی متر بود، سایز انگشتر شما 8 است.

سایز انگشتر

خصوصیات ظاهری یک انگشتر خوب

بسته به نوع استفاده شما از انگشتر، باید به خصوصیات ظاهری انگشتر توجه کنید. اگر انگشتر را برای استفاده دائمی و روزانع خریداری میکنید، میبایست درنظر داشته باشید که انگشتری که انتخاب میکنید، لبه های تیز نداشته باشد تا به لباس شما گیر نکند. همچنین سنگ های کمتری داشته باشد تا هنگام کار کردن، برای سنگ ها مشکلی پیش نیاید. در صورت علاقه به سنگ، از از محکم بودن سنگ هنگام خرید، اطمینان حاصل کنید.

اما در صورتی که انگشتر موردنظر را برای استفاده از مهمانی ها یا مجالس خریداری میکنید، میتوانید انتخاب های بیشتری برای مدل های خاص داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که در خرید انگشتر باید به آن دقت کنید، تناسب رنگ پوست و طلاست که در مقاله طلای مناسب رنگ پوست شما چیست؟ به جزئیات آن پرداخته ایم.

کلام آخر:

هر آن چیزی که در این مقاله به آن پرداخته شد، همانطور که از نامش مشخص است، یک راهنما جهت خرید مناسب است و قوانین ضروری نیست. در نهایت شما باید با توجه به سلیقه خود، نکات مهم را درنظر بگیرید تا یک خرید دلچسب داشته باشید.

سوالات متداول

بله همانطور که در مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است، انتخاب انگشتر مناسب برای انگشتان فرم های مختلف، متفاوت است.

روش های مختلف و ساده ای برای اندازه گیری سایز انگشتر وجود دارد که ساده ترین آن در مقاله توضیح داده شده است.

در صورتی که شما سایز دقیق انگشت خود را بدانید، به راحتی میتوانید به صورت آنلاین، انگشتر موردنظر خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

*

Privacy Preference Center

Necessary

Advertising

Analytics

Other